Help

Hoe kan ik de artikelen bestellen?
In je winkelmand worden alle gekozen artikelen verzameld. Wanneer je klaar bent met winkelen, klik dan op het winkelmand. Hierin vind je een overzicht van jouw bestelling. Je kunt wijzingen doorgeven en verder gaan met bestellen. Als je verder wilt winkelen klik je op verder winkelen en je bestelling wordt dat dan bewaard.

Hoe moet ik mijn gegevens invullen?
Bij de eerste stap vul je je gegevens in zodat je verder kunt gaan met betalen. Je kunt altijd op de “stap terug” knop of het vorige tabje klikken om wijzigingen door te geven. Nadat je akkoord ben gegaan met de algemene voorwaarden ga je naar stap 2.
Bij de tweede stap kun je betalen. Dit kan via IDEAL en Paypal.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:

1. Je hebt een foutief e-mailadres ingevuld.
2. Je hebt de bestelling nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in jouw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling af.
3. Vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren door deze aan te vinken.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Je kunt je bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelmandje. Na de betaling, is dit niet meer mogelijk.

Hoe kan ik betalen?
Graag betaling via Ideal.
Ruilen en retourneren
Kan ik artikelen ruilen of retourneren?
Vanaf het moment dat je de bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn kun je het artikel passen en bekijken. Na het verstrijken van de 14 dagen is de koopovereenkomst bindend. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen het zichttermijn ruilen of retourneren. Het retourneren gaat als volgt:
  • Meldt binnen 5 dagen na ontvangst dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet of dat er een defect aan het sieraad is.
  • Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de artikelen terugsturen voor ruiling of retour.
  • Artikelen die teruggestuurd worden, mogen niet gedragen zijn en zijn onbeschadigd. Anders zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen.
  • De artikelen dienen in een veilige verpakking teruggestuurd te worden via het postkantoor.
  • Bij ruilen en retournering zijn de verzendkosten voor jou. Bij het opnieuw versturen zijn de verzendkosten voor onze rekening.
  • Bij retournering wordt het gehele aankoopbedrag, indien is voldaan aan de bovenstaande voorwaarden, gestort op het opgegeven rekeningnummer.
Garantie
Heb ik garantie op sieraden?
Op alle sieraden zit 6 maanden garantie vanaf de datum dat de sieraden zijn verzonden. Dit met uitzondering van;

-Natuurlijke slijtage
-Edelstenen kunnen door het dragen verkleuren. Met name zon is van grote invloed.
-Vlekken ontstaan door parfum
-Metaal dat verkleurd is door contact met water
-Metaal dat verkleurd door uw PH waarde
-Edelstenen die gebroken zijn doordat ze zijn gevallen

Mocht een sieraad onverhoopt kapot gaan, natuurlijk wel als je er zorgvuldig mee bent omgegaan, dan kunt je het sieraad ter reparatie terugsturen. Het sieraad wordt dan kosteloos voor je gerepareerd. Neem van tevoren wel eerst contact op, zodat wij het een en ander goed met je kunnen afstemmen.

Allergie
Ik ben allergisch voor nikkel, zit dit in de sieraden verwerkt?
Ja.

Vermaken
Het sieraad past niet goed, kan het vermaakt worden?
Mocht het sieraad na ontvangst niet goed passen neem dan contact op.

Onderhoud
Hoe houd ik mijn sieraad mooi?
Ga nooit met de sieraden zwemmen, sporten of in de sauna
(half)edelstenen kunnen verkleuren door de zon, indien je een vette of geparfumeerde bodylotion gebruikt laat deze dan eerst goed drogen alvorens het sieraad om te doen
spuit nooit parfum, eau-de-toilette of haarlak direct op het sieraad. Laat parfum eerst op de huid drogen alvorens het sieraad om te doen. Indien je het sieraad niet draagt kun je deze het best op een donkere en niet vochtige plaats opbergen. Wees voorzichtig, breuk in (half)edelstenen kralen- en onderdelen kan gemakkelijk ontstaan indien je het sieraad laat vallen

Overig

Wat moet ik doen als ik een andere klacht heb?
Wij horen het graag als je niet tevreden bent en willen dan samen met jou naar een oplossing kijken. Stuur een email of neem telefonisch contact op